tiistai 8. heinäkuuta 2014

Kesä on täällä!

Hei kaikki! Viime päivät on ollut melko kiireisiä, siks en oo kirjoitellu tänne mitään. Oon niin onnellinen et säät on ollut viime päivinä näin hyvät, täydellistä! Nää viime päivät on tosiaan ollu niitä päiviä joita oon oottanu tosi pitkään: Hangon Regatta, synttärit ja Ruis Rock.


 Lähdettiin torstaina Hankoon, jossa sitten yövyin parhaanystäväni Rosan kesäasunnossa. Hangossa oli siis meneillään Regatta tapahtuma, jossa ollaan oltu tietyllä porukalla jo aikaisemmin. Lauantaina vieteltiin siellä mun synttäreitä! Oli ihan super ihana päivä rakkaiden ystävien seurassa. Sunnuntai aamuna menin sitten Hangosta Turkuun, jossa järjestettiin Ruis Rock tapahtuma. Oli ihan älytön meininki ja hyviä artisteja. Kaikki artistit ei edes ollut mulle niin tuttuja, mutta tykkään käydä tollasissa musatapahtumissa, josta sitten löytää jotain uutta kuunneltavaa. Olin jo hankkinu liput Weekend Festivaliin, mutta ne piti sitte myydä kun lähtöpäivä on just muutamia päiviä ennen... Ärsyttävää, mutta onneks sentään pääsin Ruissiin. Turku oli mun mielestä muutenkin tosi kaunis paikka! Siellä pitäis käydä useemminkin ja vielä kun se on vain parin tunnin päässä Helsingistä.




Synttärilahjaksi sain GoPro kameran ja IPhone 5s:sän! Oon halunnu molempii tosi pitkään nii on nyt tosi ilonen et sain ne :)



Jenkkiperheestä ei oo tullu vielä mitään lisä infoo. Pikku hiljaa ois ihan kiva saada tietää ku lähtöönkin on enää reilu kuukausi. Perjantaina mulla on viisumihaastattelu, jota varten on paljon papereita täytettävänä, kääk! Päivät ennen lähtöä vaan vähenee, mutta mulla ei oo vielä ainakaa tullut mitään kauheeta paniikkia. Nautin vaan jokaisesta päivästä ystävien ja perheen seurassa enkä stressaa liikoja.


Koitan kirjoitella taas kun aikaa löytyy!
Kira :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti