torstai 28. elokuuta 2014

First week in Utah

Hei kaikki!
Nyt on eka viikko takana ja oon viihtyny ihan erinomaisesti. Sain erittäin hyvän vastaanoton, meillä oli joku kolmekymmentä mun hostveljen kaveria oottamassa kun tulin. Kaikki he ovat niin mukavia ja puheliaita! Oon myös ihan rakastunut tähän paikkaan, maisemat on upeita ja naapurusto alue on rauhallinen. Asun siis Syracusessa ja oon menossa Syracuse Highschooliin. Täältä kestää autolla n.20 minuuttia Salt Lake Cityn keskustaan, jossa olenkin jo käynyt muutaman kerran. Ekan kerran olimme siellä shoppaamassa vaihtarikaverini Essin kanssa! Meillä oli super hauskaa ja rahaakin meni ihan kivasti :D Ootan jo meijän seuraavaa tapaamista ;) 



Olemme olleet hostperheeni kanssa vaeltamassa, veneilemässä, syömässä ulkona, elokuvissa, kirkossa, temppeleissä yms.. Asun tällä hetkellä hostäitini parhaankaverin luona, sillä hän on tällähetkellä Havajilla lukuisten sisarustensa sekä vanhempiensa kanssa!
Näillä on 6 hevosta, joten me ollaan käyty katsomassa niitä muutaman kerran ja mennään kai tiistaina ratsastamaan vuorille, how cool! 












Oon tosi ilonen et nää syö myös terveellisesti täällä, samallalailla kun mä söisin Suomessa! Täällä on aina jääkaapissa erilaisia marjoja, paljon hedelmiä yms. Saan mennä täällä aina jääkaapille eikä mulle oo laitettu mitään sääntöjä ainakaan vielä! 



Englanti sujuu yllättävän hyvin! Jotkut ei edes tajua, että oon ulkomaalainen tai luulee et Suomessa puhutaan englantia äidinkielenä.. Oon siitä hyvin otettu kylläkin. Ei ole tullut ainakaan vielä yhtään mitään kielellisiä ongelmia onneksi. Eli tähän asti kaikki on mennyt aivan mahtavasti! Huomenna ois sitten eka koulupäivä edessä, kääk.. Onneksi hostveljeni ja hänen kaverinsa käyvät samaa koulua sekä sinne tulee myös toinen suomalainen vaihtari, joka vaikuttaa todella mukavalta!

Nyt meen suihkuun ja valmistaudun huomista koulupäivää varten.
Wish me luck,
Kira <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti