lauantai 16. elokuuta 2014

New York

Hello!!
Kohta ois sitten tää Soft Landing Camp ohi ja lähtö hostperheeseen koittaa! Täällä New Yorkissa on ollut ihan super ihanaa ja hauskaa sekä ihmiset on erittäin mukavia :) Ollaan kierrelty täällä bussilla ympäri kaupunkia, kävelty paljon ja tietty shopattu. Vikana päivänä käytiin Six Flags huvipuistossa, jossa laitteet oli ihan eri luokkaa kun lintsillä :D niin isoja ja paljon hullumpia, love it! 










Tää aika täällä on mennyt niin nopeesti ja on niin hassuu jo nyt lähteä sinne perheeseen! En tiiä mikä sana kuvaisi mun fiiliksiä nyt.. Ehkä joku erittäin innostuneen ja hieman jännittyneen välimuoto. Oon puhunut mun perheen kanssa niin vähän eli ainakin puhumista riittää! Mun pitää tehdä pakkaukset loppuun niin postailen sitten seuraavan kerran sieltä Utahista. Pahoittelen et mun postaukset on melko lyhyitä.. Siellä lupaan kirjottaa vähän "avartavemmin"! Täällä on ollut niin kiire joka paikkaa niinkuin nytkin.
 
Wish me luck <3 Kira








1 kommentti:

  1. Niin hyvää vaihtovuotta Kira! <3

    http://exchangeyearamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista