tiistai 12. elokuuta 2014

USA here I come!

Hei taas! 
Tää on niin outoa.. OON NYT MATKALLA NYCIIN! Oon niin innoissani mut samalla tää päivä on ollut tosi rankka.. On pitänyt hyvästellä rakkaat ihmiset kymmeneki kuukaudeksi ja silmäni ovat vieläkin kipeät sekä punaiset itkemisestä. Tää kaikki tuli niin äkkiä, vaikka oon tienny tästä niin pitkään! Fiilistäni auttoivat huomattavasti muut ihanat suomalaiset vaihtarit <3 kaikki niin mukavia! 




Enää 2 tuntia New Yorkiin, superiiii!! Siellä tulee varmasti olemaan tosi hauskaa ja odotan jo paljon mun hostperheen tapaamista. Tajusin nyt etten oo edes ehtinyt kertoa mun perheestä.. Perheeseen kuuluu äiti, 2 veljeä ja 2 siskoa. Vanhin veli ja sisko ovat jo lähteneet opiskelemaan mut kotona mulla on sit -98 syntynyt veli ja 12-vuotias sisko. Perhe on tosi sporttinen ja he syövät terveellisesti, huh! He myös matkustelevat ainakin ymmärtääkseni aika paljon ja ovat muutenkin tosi aktiiviisia. Eli kuulostaa aika täydelliseltä mulle! En ois voinu ajatella saavani parempaa perhettä, joten oon tosi tyytyväinen :) 

Koitan kirjoitella mahd. pian jotain NYC-postausta, Kira <3

1 kommentti: